Jak zarobić na konferencji?
Jak zarobić na konferencji? Nowe narzÄ™dzia pomagajÄ… w monetyzacji wirtualnych wydarzeÅ„ na tym samym poziomie, co wydarzenia na żywo, w […]
Jak zarobić na konferencji?
Nowe narzÄ™dzia pomagajÄ… w monetyzacji wirtualnych wydarzeÅ„ na tym samym poziomie, co wydarzenia na żywo, w tym sprzedaż wielu sponsorów, tworzenie Å‚atwego w użyciu biznesu e-commerce do sprzedaży towarów lub oferowanie bonusów VIP lub wirtualnych bonusów, za które ludzie sÄ… skÅ‚onni zapÅ‚acić. wiÄ™cej. Oprócz oszczÄ™dnoÅ›ci czasu i pieniÄ™dzy, wirtualne wydarzenia mogÄ… zapewnić markom, sponsorom i prelegentom wiÄ™kszÄ… ekspozycjÄ™ i pomóc w zwiÄ™kszeniu zaangażowania spoÅ‚ecznoÅ›ci. Wydarzenia online sÄ… również doskonaÅ‚ym sposobem na dotarcie do globalnej publicznoÅ›ci, ponieważ każdy może dołączyć do wydarzenia z dowolnego miejsca na Å›wiecie. Choć wydarzenia wirtualne w niczym nie przypominajÄ… wydarzeÅ„ na żywo, oferujÄ… równie wiele możliwoÅ›ci monetyzacji, które pomogÄ… Ci wygenerować strumieÅ„ przychodów, nie tylko dla Twojej organizacji, ale także dla sponsorów i wystawców.  Â
Chociaż nie wszystkie wydarzenia sÄ… zaprojektowane tak, aby generować ogromne zyski, monetyzacja jest Å›wietnym sposobem na odzyskanie części kosztów, budowanie Å›wiadomoÅ›ci marki i budowanie relacji ze sponsorami wydarzenia. W tym roku celem jest zbadanie nowych sposobów monetyzacji wydarzeÅ„, poprawa doÅ›wiadczeÅ„ wirtualnych odwiedzajÄ…cych i zwiÄ™kszenie przychodów. Aby upewnić siÄ™, że Twoje nastÄ™pne wydarzenie online jest zgodne z Twoimi celami finansowymi, oto najlepsze praktyki zarabiania pieniÄ™dzy na organizacji wydarzenia z wykorzystaniem monetyzacji wydarzeÅ„ wirtualnych.  Â
Jak zarobić na konferencji?
Tak jak sponsorzy wydarzeÅ„ zapewniajÄ… dobry strumieÅ„ przychodów podczas wydarzeÅ„ na żywo, tak samo jest w przypadku wydarzeÅ„ wirtualnych. Sprzedaż sponsoringu jest najpopularniejszÄ… metodÄ… wykorzystywanÄ… przez organizatorów do generowania dodatkowych dochodów z wydarzeÅ„.  Â
Zwykle nie zapewniajÄ… oni potencjalnym sponsorom wymaganego poziomu szczegółowoÅ›ci i konkretnoÅ›ci przed wydarzeniem, co utrudnia wÅ‚aÅ›ciwÄ… ocenÄ™ wyników po imprezie. Sponsorowi wydarzenia trudno jest okreÅ›lić swój ROI, dlatego każda pomoc, jakiej możesz mu udzielić, aby zmierzyć wyniki, bÄ™dzie bardzo doceniona. Zrozumienie sposobów na zwiÄ™kszenie ROI z wydarzeÅ„ opartych na danych pomoże również sponsorom.  Â
Istnieje wiele sposobów na zapewnienie możliwoÅ›ci sponsoringu podczas konferencji lub wydarzenia, a im bardziej kreatywny jesteÅ›, tym bardziej możesz budować Å›wiadomość sponsora i generować dochód z wydarzenia. Ponadto, możesz w peÅ‚ni wykorzystać możliwość organizacji wydarzenia na platformie konferencyjnej online, wymyÅ›lajÄ…c bardziej kreatywne sposoby na zwiÄ™kszenie widocznoÅ›ci sponsora podczas wydarzenia. Tak jak sponsoring oferuje możliwoÅ›ci zarobku na żywo, tak i Ty możesz wykorzystać rozpoznawalność sponsora i finansowanie, aby spieniężyć swojÄ… hybrydowÄ… konferencjÄ™. PobierajÄ…c opÅ‚aty od innych firm za umieszczanie ich ofert w Twoim kalendarzu, możesz zacząć zarabiać na wydarzeniach w prosty i napÄ™dzany przez spoÅ‚eczność sposób.Â
Jak zarobić na konferencji? Â
Z pomocÄ… powyższych strategii, możesz zarabiać pieniÄ…dze poprzez organizowanie wydarzeÅ„ online bez żadnych kÅ‚opotów. Możesz zorganizować wirtualne wydarzenie w mgnieniu oka i zacząć zarabiać od razu. Zarabianie na dużej skali wirtualnego wydarzenia zawiera niektóre z tych samych elementów, jak zarabianie na zwykÅ‚ym wydarzeniu, ale z dodatkowymi funkcjami i korzyÅ›ciami. Jednak, aby wirtualne wydarzenia odniosÅ‚y sukces, należy wygenerować możliwoÅ›ci sponsoringu, stworzyć nowe strumienie przychodów dla firmy itp.  Â
Skupienie siÄ™ na tworzeniu dynamicznych strumieni na żywo i wydarzeÅ„ skoncentrowanych na publicznoÅ›ci jest Å›wietnym poczÄ…tkiem zaangażowania, a tym samym zarabiania. DziÄ™ki tym i wielu innym sposobom na przeksztaÅ‚cenie streamingu na żywo w narzÄ™dzia do zarabiania, możesz szybciej rozwijać swojÄ… markÄ™.  Â
Jak zarobić na konferencji?
Z odpowiednim marketingiem, bÄ™dziesz w stanie przyciÄ…gnąć dużą publiczność i pobierać prowizjÄ™ za swoje wydarzenie. JeÅ›li zmagaÅ‚eÅ› siÄ™ z rozwojem swojej firmy, szczególnie w 2020 roku, pieniÄ…dze generowane z monetyzacji wydarzeÅ„ na żywo mogÄ… pomóc w szybszym rozwoju Twojej marki. JeÅ›li zrobisz to poprawnie, dziaÅ‚ania te mogÄ… być ważnym kolejnym krokiem w optymalizacji sprzedaży dla Twojej firmy. Alternatywnie, możesz pójść jeszcze dalej i spieniężyć swoje wydarzenie za pomocÄ… wirtualnych targów.  Â
Można to zrobić poprzez sklep internetowy na wirtualnym wydarzeniu, takim jak wirtualne targi, co daje odwiedzajÄ…cym możliwość Å‚atwego zakupu Twoich produktów/usÅ‚ug podczas wydarzenia. Podobnie jak w przypadku sponsoringu, możesz również zarabiać na swoich wydarzeniach poprzez marketing afiliacyjny. Innym prostym sposobem na spieniężenie biznesu eventowego jest sprzedaż sponsoringu firmom w zamian za reklamÄ™ w Twoim newsletterze.  Â
Podobnie jak w przypadku pakietów sponsorskich, możesz również sprzedawać reklamy na swojej stronie internetowej lub w programach cyfrowych, aby wygenerować dodatkowy dochód. Reklama jest również łatwym sposobem na spieniężenie strumienia na żywo. Reklama online może pomóc Ci zarabiać pieniądze nawet podczas transmisji na żywo. Jeśli nie masz czasu lub energii, aby sprzedawać przestrzeń reklamową na swojej stronie wydarzenia, powinieneś rozważyć opcję reklamy kontekstowej, takiej jak Google Adsense, która ułatwia pokazywanie i zarabianie na odpowiednich reklamach.
Jak zarobić na konferencji?
Jednym ze sposobów na spieniężenie spotkania hybrydowego jest oferowanie uczestnikom dodatkowych produktów, gdy sÄ… na stronie wydarzenia, oraz zakup karnetów i biletów. W zamian za reklamÄ™ na Twojej stronie lub promowanie promocji na innych wydarzeniach, możesz zarabiać na każdym sprzedanym bilecie na inne wydarzenia. Aby uczynić wydarzenie jeszcze bardziej lukratywnym, możesz uruchomić program partnerski, dziÄ™ki któremu Twoja organizacja bÄ™dzie czerpać zyski z każdej sprzedaży biletów, które polecisz.  Â
Innym Å›wietnym sposobem na spieniężenie wydarzenia jest pozyskanie sponsorowanych sesji, wydarzeÅ„ i tematów, które uczestnicy bÄ™dÄ… omawiać w salach konferencyjnych. Organizatorzy wydarzeÅ„ mogÄ… dodać sponsorowane panele dyskusyjne ekspertów lub sesje, na których mogÄ… reklamować siÄ™ na różnych kanaÅ‚ach, takich jak wiadomoÅ›ci tekstowe, media spoÅ‚ecznoÅ›ciowe lub e-mail marketing. Możesz również nawiÄ…zać współpracÄ™ ze sponsorami, aby zaoferować uczestnikom specjalne doÅ›wiadczenia, takie jak zwiedzanie ich obiektów. Zabawnym sposobem jest zapewnienie bezpÅ‚atnego, ale ograniczonego dostÄ™pu do wydarzenia, a nastÄ™pnie zaproszenie uczestników do zakupu biletów, aby uzyskać peÅ‚ny dostÄ™p do caÅ‚ego wydarzenia.  Â
OrganizujÄ…c wydarzenia online, możesz zaoferować różne rodzaje biletów, które mieszczÄ… siÄ™ w różnych przedziaÅ‚ach cenowych, w zależnoÅ›ci od rodzaju doÅ›wiadczenia, jakie oferujÄ…. Na przykÅ‚ad, jeÅ›li jest to konferencja, udostÄ™pnij jednÄ… sesjÄ™ za darmo dla prezenterów, a nastÄ™pnie poproÅ› uczestników o zapÅ‚acenie za dostÄ™p do pozostaÅ‚ych sesji. W ten sposób dokonasz segmentacji odwiedzajÄ…cych, co pozwoli Ci zarobić wiÄ™cej na tym samym wydarzeniu. W ten sposób wystawcy, którzy zdecydujÄ… siÄ™ na sponsoring, wyróżniajÄ… siÄ™ na imprezie, a organizator zarabia wiÄ™cej.  Â
Jak zarobić na konferencji?
Jako organizator wirtualnego wydarzenia, możesz zaoferować tym firmom ekskluzywny dostÄ™p do swoich uczestników za opÅ‚atÄ…. Sprzedawanie dostÄ™pu do danych o uczestnikach. Chociaż wymaga to zgody uczestników, którzy zarejestrujÄ… siÄ™ na wydarzenie, możesz zbierać dane i sprzedawać je swoim sponsorom.  Â
Upewnij siÄ™, że wszystkie niezbÄ™dne elementy sÄ… na miejscu: strona internetowa, bramka pÅ‚atnoÅ›ci za bilet lub rejestracjÄ™, treÅ›ci w mediach spoÅ‚ecznoÅ›ciowych, sponsorzy, którzy zgodzili siÄ™ na współpracÄ™ i umowy oraz wirtualna platforma do organizacji wydarzenia online. Możesz wykorzystać funkcjÄ™ wirtualnego showroomu dostÄ™pnÄ… na platformie eventowej, aby zaprezentować swoich sponsorów i inne eksponaty.  Â
Dla administratorów wirtualnych biur, projektowanie markowych przestrzeni jest szybkie i niedrogie. Ale możesz również zwiększyć swoje przychody z planowania wydarzeń dzięki starannie dobranym reklamom, łatwo przekształcając swoją stronę internetową wydarzenia w jedno ze źródeł przychodów z imprezy. Chociaż proces ten jest bardziej czasochłonny niż inne strategie monetyzacji biznesu eventowego, monetyzacja wydarzenia za pomocą usług reklamowych może przynieść korzyści. Podczas gdy monetyzacja wirtualnego wydarzenia może być tak prosta, jak łączenie wielkich sprzedaży i ofert, musisz dokładnie zaplanować, zanim zaczniesz żyć.