Identyfikacja marki hotelu

Identyfikacja marki hotelu. Identyfikacja marki hotelu. Jak stworzyć identyfikację marki hotelu i dlaczego ma to znaczenie? Mimo, że sektor hotelarski […]

Identyfikacja marki hotelu.

Identyfikacja marki hotelu. Jak stworzyć identyfikację marki hotelu i dlaczego ma to znaczenie?

Mimo, że sektor hotelarski stał się w dużej mierze utowarowiony, zróżnicowanie może być osiągnięte poprzez wdrożenie skutecznego planu marketingowego. Jeśli chodzi o identyfikację marki hotelu, to jednym z głównych obszarów, w którym wiele osób ponosi porażkę, jest identyfikacja marki. Ale najpierw, upewnijmy się, że jesteśmy na tej samej stronie z naszym słownictwem.

Logo, często znane jako znak firmowy, jest wizualną reprezentacją firmy. Sposób, w jaki ktoś czuje się związany z organizacją jest określany jako branding. 

W tym poście omówimy trzy techniki, dzięki którym tożsamość, czyli identyfikacja marki hotelu będzie spójna i wpłynie na to, jak klienci postrzegają go w sieci. W trzech prostych krokach dowiesz się, jak stworzyć najbardziej efektywną tożsamość marki hotelu.

1. Stwórz (i przestrzegaj) ścisłe wytyczne dla marki

Wytyczne dotyczące identyfikacji marki hotelu to święty dokument, który musi być przestrzegany przez organizację i wszystkich partnerów marketingowych. Twój przewodnik marki powinien zawierać co najmniej następujące elementy:

Blokady logotypów

Użycie logo i bezpieczna przestrzeń (strefa wykluczenia)

Schemat kolorystyczny

Typografia

Pracując nad dalszym rozwojem swojej marki, rozważ opracowanie stylu komunikacji, który będzie kładł nacisk na głos i ton, a także sposób radzenia sobie z krytyką i komunikacją w mediach społecznościowych. Im bardziej precyzyjnie opiszesz swoją markę, tym większe prawdopodobieństwo, że wszyscy w zespole będą się do niej stosować.

2. Zapewnij ujednolicone doświadczenie internetowe

Urządzenia mobilne generują 60-80% wejść na stronę oraz wydatków na reklamę w internecie. Google eliminuje w wynikach wyszukiwania strony, które nie są kompatybilne z urządzeniami mobilnymi. Kiedy wspominam o „ujednoliconym doświadczeniu internetowym”, mam na myśli zarówno stronę internetową hotelu, jak i następujące elementy:

Landing pages 

OTA (Booking.com, Hotels.com, Kayak, itp.)

Istnieją cztery przydatne narzędzia do budowania identyfikacji marki hotelu online dla strony internetowej hotelu:

Unbounce – Nie ma łatwiejszego lub bardziej efektywnego narzędzia do tworzenia stron docelowych niż Unbounce. Każdy „motyw” jest przyjazny dla urządzeń mobilnych i konfigurowalny za pomocą interfejsu wizualnego, dzięki czemu nawet niedoświadczeni użytkownicy mogą zaprojektować spektakularne strony docelowe w ciągu kilku minut.

BrowserStack- Ponieważ urządzenia mobilne stanowią ponad połowę całego ruchu w internecie, ważne jest, aby wszystkie strony wyglądały świetnie na różnych telefonach i tabletach. Możesz użyć BrowserStack, aby szybko przetestować, jak Twoje strony wyglądają na wszystkich głównych rzutniach.

Specless – Jednym z najtrudniejszych aspektów tworzenia reklamy jest jej dokładne sformatowanie dla każdego wyświetlacza lub platformy. Ta aplikacja pozwala na jednorazowe stworzenie kreacji reklamowej i jej automatyczne dopasowanie do najpopularniejszych formatów.

UX Design Concepts for Websites – Sprawdź sześć najlepszych praktyk projektowania stron internetowych, stosowanych przez najbardziej skuteczne strony internetowe hoteli.

3. Optymalizacja list OTA (Online Travel Agency)

Jest to krytyczne, aby upewnić się, że twoje oferty pojawiają się na wszystkich głównych OTA. OTA obsługują nawet ponad połowę  wszystkich rezerwacji internetowych, co czyni je głównym źródłem dochodów zarówno dla sieci, jak i małych hoteli. Nawet jeśli masz mniejszą kontrolę nad treścią i wyglądem ofert OTA, wciąż istnieją sposoby, aby je poprawić.

Zdjęcia są najważniejszym narzędziem do zwiększenia przychodów. To jest miejsce, gdzie twój przewodnik marki błyszczy; te zdjęcia powinny tworzyć opowieść o zabawie, relaksie, a nawet doświadczeniu, w zależności od docelowej demografii.

Mając to na uwadze, stworzyliśmy listę najczęściej aktualizowanych elementów na listach OTA:

Zdjęcia

Najbliższe punkty zainteresowania

Opis działalności

Udogodnienia

Opcje dla pokoi

FAQ

Sektor hotelowy i hotelarski jest zatłoczony, zarówno z uznanymi hotelami walczącymi o udział w rynku, jak i nowymi i wschodzącymi hotelami mającymi nadzieję na bycie następną wielką rzeczą. Niezależnie od ich reputacji, każdy hotel powinien ustawić standardy marki, dać spójne doświadczenie internetowe, i upewnij się, że ich oferty online podróży są zoptymalizowane.

Te trzy klucze ułatwią twoim potencjalnym gościom zlokalizowanie cię i zapamiętanie twojej nazwy przed kimkolwiek innym.

Jesteś teraz gotowy do wprowadzenia zmian w swojej tożsamości marki!

A najlepszy hotel znajdziesz w bezpłatnej wyszukiwarce hoteli konferencyjnych www.hotelkonferencyjny.pl

Tags
Mateusz Mateyka

Mateusz

Teoretyk i praktyk sztuki hotelarskiej. Urodzony orator i erudyta, lubi statystyki - szczególnie te zielone.