Hotel konferencyjny na Instagramie
Hotel konferencyjny na Instagramie. Hotel konferencyjny na Instagramie. Jak hotele mogą wykorzystać Instagram, aby zrobić wrażenie na organizatorach konferencji? Starożytne […]
Hotel konferencyjny na Instagramie.
Hotel konferencyjny na Instagramie. Jak hotele mogą wykorzystać Instagram, aby zrobić wrażenie na organizatorach konferencji?
Starożytne porzekadło mówi, że obraz jest wart tysiąca słów, a nigdzie nie jest to bardziej prawdziwe niż w marketingu hotelowym. Idealnie uchwycone piksele mogą przenieść Cię do innego wszechświata, a Instagram jest jednym z najskuteczniejszych narzędzi, aby to zrobić.
Hotel konferencyjny na Instagramie. Instagram jest czymś więcej niż tylko zbiorem zdjęć lśniącego basenu; z kreatywnym umysłem, możliwości są nieograniczone. Możesz zaprojektować energiczny, interesujący i kompletny plan wokół Instagrama, od nagrywania aktywności za kulisami do prezentowania okolicznych miejsc, generowania filmów z zabójczych wycieczek i dystrybucji materiałów generowanych przez użytkowników.
Hotel konferencyjny na Instagramie. Instagram ma ponad 400 milionów użytkowników, a aplikacja inspiruje około 50 procent użytkowników Instagrama, jeśli chodzi o wybór miejsca następnej podróży, czy wyboru hotelu konferencyjnego.
Dzięki prostym filtrom, modnym hashtagom i braku bariery językowej, Instagram jest idealnym miejscem dla hoteli konferencyjnych poszukujących skutecznego planu marketingu treści.
Kilka słów o brandingu
Złota zasada hotelowego marketingu nie kończy się na Instagramie; pamiętaj, że spójność jest kluczowa, jeśli chodzi o budowanie zaufania i więzi z publicznością. Jeżeli wizerunek twojego hotelu konferencyjnego opiera się na byciu żywym, młodym i dziwacznym, to zdjęcia, których używasz, a nawet efekty, których używasz, powinny to odzwierciedlać.
Twoja marka powinna być widoczna na twoim koncie na Instagramie, nie tylko w zdjęciach, które zamieszczasz, ale również w języku, którego używasz w opisach.
Zapoznaj się z tymi kreatywnymi sposobami wykorzystania Instagrama, aby zadziwić swoich gości…
Opowiedz nam o sobie.
Od zarania dziejów pociągają nas historie, a rozwijanie wizualnej opowieści wokół twojego hotelu konferencyjnego niewątpliwie zainspiruje. Każdy kompetentny pisarz powie ci, że wszystko sprowadza się do szczegółów, jeśli chodzi o napisanie fantastycznej opowieści. Zwykłe szczegóły, z drugiej strony, zapewniają głębsze spojrzenie na życie, i to właśnie ta ogólna estetyka przyciąga ludzi.
Skupiając się na podstawowym komforcie i rozkoszy nie należy zapominać o przedstawianiu narracji swojej marki, od truskawek w czekoladzie podczas śniadania, po pulchne i ciepłe łóżko w zimowy dzień, czy wybór świeżych ziół z ogrodu.
Poza granicami
Kiedy przychodzi czas na podjęcie decyzji o kolejnych konferencjach, słabo pokazane hotele konferencyjne są często pomijane. Oddaj honor tej rzeczywistości, zabierając swój aparat poza granice hotelowego pokoju.
Lokalne atrakcje, zapierające dech w piersiach plaże, kolor wody wokół portu, okolica w niedzielny poranek – wszystkie te rzeczy pomagają namalować obraz miejsca, sprawiając, że twój hotel czuje się tak, jakby był w samym środku tego wszystkiego, jednocześnie dostarczając gościom istotnych i pomocnych informacji wizualnych.
Nie tylko będziesz w stanie rozszerzyć swoją bibliotekę materiałów wizualnych, ale również goście będą o wiele bardziej zaangażowani w twoją markę, jeżeli nie będziesz skupiał się wyłącznie na własnej firmie.
Treść generowana przez użytkowników (UGC) może być świętym Graalem dobrze przemyślanej strategii marketingowej, a siła komunikacji P2P nigdy nie powinna być niedoceniana. Pomysłem dla hoteli konferencyjnych jest zachęcanie klientów do używania hotelowego hashtagu na Instagramie, aby zamieszczali tam swoje własne zdjęcia z wakacji.
Porada! Oferowanie klientom selfie sticków w określonych miejscach do przetestowania jest świetnym sposobem na zachęcenie ich do dzielenia się nimi w sieci.
Pracownik hotelu konferencyjnego może robić zdjęcia klientom korzystającym z hotelowych udogodnień i publikować je w czasie rzeczywistym. Dobrym pomysłem jest również zorganizowanie konkursu fotograficznego na platformie Instagram.
Możesz zorganizować szybki i efektywny konkurs fotograficzny, który zachęci ludzi do uczestnictwa. Zachęcać gości do używania hashtagów, aby zamieszczać konferencyjne zdjęcia. Jest to świetny motywator dla gości i pomaga zwiększyć zaangażowanie i zasięg użytkowników.
Zorganizuj hotelowe wyzwanie i poproś gości o wzięcie w nim udziału, a następnie opublikuj dowód online. Pomysłowe konkursy i dowody wizualne są doskonałą treścią do udostępniania w mediach społecznościowych.
Uczyń swoich pracowników celebrytami.
W tym miejscu przydają się zdjęcia zza kulis: szefa kuchni przygotowującego nowe danie, konsjerża surfującego przed swoją zmianą, czy zespołu sprzątającego popijającego koktajle o zachodzie słońca. Zachęcanie pracowników do uczestnictwa w Instagramie nadaje firmie butikowy charakter i dodaje jej uroku.
Więcej niż tylko zdjęcie
Pomimo faktu, że Instagram jest głównie wizualny, polegamy na słowach w formie komentarzy i hashtagów, aby nawiązać to wszystko, co najważniejsze. Upewnij się, że masz włączone komentarze i możliwość wysyłania wiadomości, ale uważnie obserwuj, aby niczego nie przeoczyć.
Hashtagi są kluczowym elementem układanki Instagrama. Świetnie nadają się do dodawania linków do postów na blogu i artykułów, a także do prezentowania swojej osobowości i pomagają sprawić, że materiały będą bardziej wyszukiwane. Jeśli chodzi o udane wykorzystanie Instagrama, które goście doceniają, hashtagi zwiększają stawkę za pomocą wszystkiego, od świetnych żartów do trendów.
Hotele konferencyjne i Instagram pasują do siebie jak wino i ser; jeśli tylko wykorzystasz platformę do podkreślenia tożsamości swojej marki, udostępnisz atrakcyjne, odpowiednie zdjęcia i będziesz pamiętał o interakcji, goście będą zachwyceni.
Poza Instagramem najlepsze hotele konferencyjne znajdziesz w bezpłatnej wyszukiwarce hoteli konferencyjnych www.hotelkonferencyjny.pl.