Hotel konferencyjny na Instagramie


Hotel konferencyjny na Instagramie. Hotel konferencyjny na Instagramie. Jak hotele mogą wykorzystać Instagram, aby zrobić wrażenie na organizatorach konferencji?  Starożytne […]

Hotel konferencyjny na Instagramie.

Hotel konferencyjny na Instagramie. Jak hotele mogą wykorzystać Instagram, aby zrobić wrażenie na organizatorach konferencji? 

Starożytne porzekadło mówi, że obraz jest wart tysiąca słów, a nigdzie nie jest to bardziej prawdziwe niż w marketingu hotelowym. Idealnie uchwycone piksele mogą przenieść Cię do innego wszechświata, a Instagram jest jednym z najskuteczniejszych narzędzi, aby to zrobić.

Hotel konferencyjny na Instagramie. Instagram jest czymś więcej niż tylko zbiorem zdjęć lśniącego basenu; z kreatywnym umysłem, możliwości są nieograniczone. Możesz zaprojektować energiczny, interesujący i kompletny plan wokół Instagrama, od nagrywania aktywności za kulisami do prezentowania okolicznych miejsc, generowania filmów z zabójczych wycieczek i dystrybucji materiałów generowanych przez użytkowników.

Hotel konferencyjny na Instagramie. Instagram ma ponad 400 milionów użytkowników, a aplikacja inspiruje około 50 procent użytkowników Instagrama, jeśli chodzi o wybór miejsca następnej podróży, czy wyboru hotelu konferencyjnego.

Dzięki prostym filtrom, modnym hashtagom i braku bariery językowej, Instagram jest idealnym miejscem dla hoteli konferencyjnych poszukujących skutecznego planu marketingu treści.

Kilka słów o brandingu

Złota zasada hotelowego marketingu nie kończy się na Instagramie; pamiętaj, że spójność jest kluczowa, jeśli chodzi o budowanie zaufania i więzi z publicznością. Jeżeli wizerunek twojego hotelu konferencyjnego opiera się na byciu żywym, młodym i dziwacznym, to zdjęcia, których używasz, a nawet efekty, których używasz, powinny to odzwierciedlać.

Twoja marka powinna być widoczna na twoim koncie na Instagramie, nie tylko w zdjęciach, które zamieszczasz, ale również w języku, którego używasz w opisach.

 

Zapoznaj się z tymi kreatywnymi sposobami wykorzystania Instagrama, aby zadziwić swoich gości…

Opowiedz nam o sobie.

Od zarania dziejów pociągają nas historie, a rozwijanie wizualnej opowieści wokół twojego hotelu konferencyjnego niewątpliwie zainspiruje. Każdy kompetentny pisarz powie ci, że wszystko sprowadza się do szczegółów, jeśli chodzi o napisanie fantastycznej opowieści. Zwykłe szczegóły, z drugiej strony, zapewniają głębsze spojrzenie na życie, i to właśnie ta ogólna estetyka przyciąga ludzi.

Skupiając się na podstawowym komforcie i rozkoszy nie należy zapominać o przedstawianiu narracji swojej marki, od truskawek w czekoladzie podczas śniadania, po pulchne i ciepłe łóżko w zimowy dzień, czy wybór świeżych ziół z ogrodu.

Poza granicami

Kiedy przychodzi czas na podjęcie decyzji o kolejnych konferencjach, słabo pokazane hotele konferencyjne są często pomijane. Oddaj honor tej rzeczywistości, zabierając swój aparat poza granice hotelowego pokoju.

Lokalne atrakcje, zapierające dech w piersiach plaże, kolor wody wokół portu, okolica w niedzielny poranek – wszystkie te rzeczy pomagają namalować obraz miejsca, sprawiając, że twój hotel czuje się tak, jakby był w samym środku tego wszystkiego, jednocześnie dostarczając gościom istotnych i pomocnych informacji wizualnych.

Nie tylko będziesz w stanie rozszerzyć swoją bibliotekę materiałów wizualnych, ale również goście będą o wiele bardziej zaangażowani w twoją markę, jeżeli nie będziesz skupiał się wyłącznie na własnej firmie.

Treść generowana przez użytkowników (UGC) może być świętym Graalem dobrze przemyślanej strategii marketingowej, a siła komunikacji P2P nigdy nie powinna być niedoceniana. Pomysłem dla hoteli konferencyjnych jest zachęcanie klientów do używania hotelowego hashtagu na Instagramie, aby zamieszczali tam swoje własne zdjęcia z wakacji.

Porada! Oferowanie klientom selfie sticków w określonych miejscach do przetestowania jest świetnym sposobem na zachęcenie ich do dzielenia się nimi w sieci.

Pracownik hotelu konferencyjnego może robić zdjęcia klientom korzystającym z hotelowych udogodnień i publikować je w czasie rzeczywistym. Dobrym pomysłem jest również zorganizowanie konkursu fotograficznego na platformie Instagram.

Możesz zorganizować szybki i efektywny konkurs fotograficzny, który zachęci ludzi do uczestnictwa. Zachęcać gości do używania hashtagów, aby zamieszczać  konferencyjne zdjęcia. Jest to świetny motywator dla gości i pomaga zwiększyć zaangażowanie i zasięg użytkowników.

Zorganizuj hotelowe wyzwanie i poproś gości o wzięcie w nim udziału, a następnie opublikuj dowód online. Pomysłowe konkursy i dowody wizualne są doskonałą treścią do udostępniania w mediach społecznościowych.

Uczyń swoich pracowników celebrytami.

W tym miejscu przydają się zdjęcia zza kulis: szefa kuchni przygotowującego nowe danie, konsjerża surfującego przed swoją zmianą, czy zespołu sprzątającego popijającego koktajle o zachodzie słońca. Zachęcanie pracowników do uczestnictwa w Instagramie nadaje firmie butikowy charakter i dodaje jej uroku.

Więcej niż tylko zdjęcie

Pomimo faktu, że Instagram jest głównie wizualny, polegamy na słowach w formie komentarzy i hashtagów, aby nawiązać to wszystko, co najważniejsze. Upewnij się, że masz włączone komentarze i możliwość wysyłania wiadomości, ale uważnie obserwuj, aby niczego nie przeoczyć.

Hashtagi są kluczowym elementem układanki Instagrama. Świetnie nadają się do dodawania linków do postów na blogu i artykułów, a także do prezentowania swojej osobowości i pomagają sprawić, że materiały będą bardziej wyszukiwane. Jeśli chodzi o udane wykorzystanie Instagrama, które goście doceniają, hashtagi zwiększają stawkę za pomocą wszystkiego, od świetnych żartów do trendów.

Hotele konferencyjne i Instagram pasują do siebie jak wino i ser; jeśli tylko wykorzystasz platformę do podkreślenia tożsamości swojej marki, udostępnisz atrakcyjne, odpowiednie zdjęcia i będziesz pamiętał o interakcji, goście będą zachwyceni.

Poza Instagramem najlepsze hotele konferencyjne znajdziesz w bezpłatnej wyszukiwarce hoteli konferencyjnych www.hotelkonferencyjny.pl

Tags

Mateusz

Teoretyk i praktyk sztuki hotelarskiej. Urodzony orator i erudyta, lubi statystyki - szczególnie te zielone.