Blog hotelowy


Blog hotelowy – pomysły na wpisy. Blog hotelowy. Planowanie podróży nie jest już takie samo jak zawsze. Nie zawsze jest […]

Blog hotelowy – pomysły na wpisy.

Blog hotelowy. Planowanie podróży nie jest już takie samo jak zawsze. Nie zawsze jest tak, że ludzie najpierw wybierają cel swojej podróży. Raczej najpierw szukają sugestii, gdzie pojechać i co robić. Rozpoczynają procedurę rezerwacji, kiedy już znajdą miejsce, które oferuje typ wakacji, jakiego pragną. Wykorzystaj swój hotelowy blog, aby nawiązać kontakt z ludźmi, którzy szukają miejsca na wakacje, mając to na uwadze.

Blog hotelowy powinien obejmować więcej niż tylko hotel. Powinien dawać poczucie tego, jak to jest przebywać w hotelu i gdzie się on znajduje. Wykorzystaj te 5 wpisów na hotelowym blogu, aby przemówić do szerokiego grona gości:

Posty dotyczące wydarzeń specjalnych

Lokalne wydarzenia są doskonałymi tematami dla hotelowych wpisów na blogu. Może to być od corocznego festiwalu muzycznego do wyjątkowej serii koncertów. Rozważ skontaktowanie się z organizatorami w sprawie tańszych biletów lub ofert pakietowych, które obejmują zarówno zakwaterowanie, jak i bilety. Zrób krótkie ogłoszenie o wydarzeniu na swojej stronie internetowej, jak również krótką reklamę specjalnej oferty. To promuje zarówno hotel, jak i wydarzenie.

Napisz artykuł o swoim hotelu, jak o domu.

Jesteś właścicielem i operatorem hotelu, i powinieneś bezwzględnie pisać o nim. Obejmuje to zarówno strukturę fizyczną, jak i dostępne działania. Jeśli masz nowe udogodnienia, hotelowy blog jest świetną metodą, aby dać znać o nich przeszłym i potencjalnym gościom.

Posty, które zostały zrecenzowane

Twoi goście już zostawiają recenzje na Booking.com, TripAdvisor i na twojej własnej wizytówce Google. „Świetne miejsce”, na przykład, może być ogólną uwagą. Zatrzymałbym się tu ponownie!” do szczegółowej relacji z ich wizyty. Podróżni często korzystają z nich, aby zbadać różne cechy.

Dobrze jest od czasu do czasu zrobić sobie małą autopromocję na swoim blogu. Skorzystaj z recenzji, aby to osiągnąć. Jeżeli znajdziesz recenzję, która ci się podoba, skontaktuj się z jej autorem i zapytaj, czy możesz ją zamieścić w artykule na blogu hotelowym. Większość ludzi, którzy już wyrazili swoją opinię w internecie, będzie zadowolona z jej ponownego opublikowania, szczególnie jeśli zapewnisz nagrodę.

Ludzie często fotografują i publikują o swoich wakacjach w internecie i na portalach społecznościowych. To właśnie wtedy Instagram przychodzi z pomocą. Dlaczego nie skompilować listy najlepszych zdjęć zrobionych przez gości i nie udostępnić jej w mediach społecznościowych?

Stwórz dla nich markowy hashtag, którego będą mogli używać podczas pobytu w twoim hotelu lub na imprezie. Jeżeli spodoba ci się ich zdjęcie, skontaktuj się z nimi i poproś o zgodę na wykorzystanie go we wpisie na hotelowym blogu. Zawsze, zawsze, zawsze, zawsze, zawsze, zawsze, zawsze, zawsze, zawsze, zawsze, zawsze, zawsze, zawsze, zawsze, zawsze, zawsze, zawsze, zawsze pytaj o pozwolenie.

Przedstawianie pracowników

Czy masz program wyróżniania osiągnięć swoich pracowników? Może to być wszystko, od programu „Pracownik miesiąca” po osiągnięcia poza firmą. Jako nagrodę, podejdź do pracowników, których chciałbyś umieścić na blogu.

Mogą zostać wyróżnieni i stać się „twarzą” Twojej firmy. Kiedy ludzie dowiadują się więcej o Twoich pracownikach, wzrasta ich współczynnik znajomości, sympatii i zaufania. Kiedy klienci spotykają kogoś podczas swojego pobytu, kogo wyróżniłeś, pokazuje to, że Twoi pracownicy są autentycznymi ludźmi, których można uczłowieczyć.

Zawsze jest więcej tematów do wykorzystania, bez względu na to, jak często prowadzisz blog hotelowy. Blog hotelowy  to świetny sposób na przyciągnięcie nowych konsumentów i utrzymanie kontaktu ze starymi. 

Czy jesteś przygotowany do uruchomienia bloga dla swojego hotelu lub innego obiektu noclegowego? Skontaktuj się ze mną teraz na niezobowiązujące konsultacje, aby omówić swoje wymagania, potencjalne tematy i jak mogę Ci pomóc w dotarciu do większej liczby klientów.

Najlepsze hotele można znaleźć w bezpłatnej wyszukiwarce hoteli konferencyjnych www.hotelkonferencyjny.pl.

Tags

Mateusz

Teoretyk i praktyk sztuki hotelarskiej. Urodzony orator i erudyta, lubi statystyki - szczególnie te zielone.