Blog hotelowy


Blog hotelowy – pomysÅ‚y na wpisy. Blog hotelowy. Planowanie podróży nie jest już takie samo jak zawsze. Nie zawsze jest […]

Blog hotelowy – pomysÅ‚y na wpisy.

Blog hotelowy. Planowanie podróży nie jest już takie samo jak zawsze. Nie zawsze jest tak, że ludzie najpierw wybierają cel swojej podróży. Raczej najpierw szukają sugestii, gdzie pojechać i co robić. Rozpoczynają procedurę rezerwacji, kiedy już znajdą miejsce, które oferuje typ wakacji, jakiego pragną. Wykorzystaj swój hotelowy blog, aby nawiązać kontakt z ludźmi, którzy szukają miejsca na wakacje, mając to na uwadze.

Blog hotelowy powinien obejmować więcej niż tylko hotel. Powinien dawać poczucie tego, jak to jest przebywać w hotelu i gdzie się on znajduje. Wykorzystaj te 5 wpisów na hotelowym blogu, aby przemówić do szerokiego grona gości:

Posty dotyczące wydarzeń specjalnych

Lokalne wydarzenia są doskonałymi tematami dla hotelowych wpisów na blogu. Może to być od corocznego festiwalu muzycznego do wyjątkowej serii koncertów. Rozważ skontaktowanie się z organizatorami w sprawie tańszych biletów lub ofert pakietowych, które obejmują zarówno zakwaterowanie, jak i bilety. Zrób krótkie ogłoszenie o wydarzeniu na swojej stronie internetowej, jak również krótką reklamę specjalnej oferty. To promuje zarówno hotel, jak i wydarzenie.

Napisz artykuł o swoim hotelu, jak o domu.

Jesteś właścicielem i operatorem hotelu, i powinieneś bezwzględnie pisać o nim. Obejmuje to zarówno strukturę fizyczną, jak i dostępne działania. Jeśli masz nowe udogodnienia, hotelowy blog jest świetną metodą, aby dać znać o nich przeszłym i potencjalnym gościom.

Posty, które zostały zrecenzowane

Twoi goÅ›cie już zostawiajÄ… recenzje na Booking.com, TripAdvisor i na twojej wÅ‚asnej wizytówce Google. „Åšwietne miejsce”, na przykÅ‚ad, może być ogólnÄ… uwagÄ…. ZatrzymaÅ‚bym siÄ™ tu ponownie!” do szczegółowej relacji z ich wizyty. Podróżni czÄ™sto korzystajÄ… z nich, aby zbadać różne cechy.

Dobrze jest od czasu do czasu zrobić sobie małą autopromocję na swoim blogu. Skorzystaj z recenzji, aby to osiągnąć. Jeżeli znajdziesz recenzję, która ci się podoba, skontaktuj się z jej autorem i zapytaj, czy możesz ją zamieścić w artykule na blogu hotelowym. Większość ludzi, którzy już wyrazili swoją opinię w internecie, będzie zadowolona z jej ponownego opublikowania, szczególnie jeśli zapewnisz nagrodę.

Ludzie często fotografują i publikują o swoich wakacjach w internecie i na portalach społecznościowych. To właśnie wtedy Instagram przychodzi z pomocą. Dlaczego nie skompilować listy najlepszych zdjęć zrobionych przez gości i nie udostępnić jej w mediach społecznościowych?

Stwórz dla nich markowy hashtag, którego będą mogli używać podczas pobytu w twoim hotelu lub na imprezie. Jeżeli spodoba ci się ich zdjęcie, skontaktuj się z nimi i poproś o zgodę na wykorzystanie go we wpisie na hotelowym blogu. Zawsze, zawsze, zawsze, zawsze, zawsze, zawsze, zawsze, zawsze, zawsze, zawsze, zawsze, zawsze, zawsze, zawsze, zawsze, zawsze, zawsze, zawsze pytaj o pozwolenie.

Przedstawianie pracowników

Czy masz program wyróżniania osiÄ…gnięć swoich pracowników? Może to być wszystko, od programu „Pracownik miesiÄ…ca” po osiÄ…gniÄ™cia poza firmÄ…. Jako nagrodÄ™, podejdź do pracowników, których chciaÅ‚byÅ› umieÅ›cić na blogu.

MogÄ… zostać wyróżnieni i stać siÄ™ „twarzÄ…” Twojej firmy. Kiedy ludzie dowiadujÄ… siÄ™ wiÄ™cej o Twoich pracownikach, wzrasta ich współczynnik znajomoÅ›ci, sympatii i zaufania. Kiedy klienci spotykajÄ… kogoÅ› podczas swojego pobytu, kogo wyróżniÅ‚eÅ›, pokazuje to, że Twoi pracownicy sÄ… autentycznymi ludźmi, których można uczÅ‚owieczyć.

Zawsze jest więcej tematów do wykorzystania, bez względu na to, jak często prowadzisz blog hotelowy. Blog hotelowy  to świetny sposób na przyciągnięcie nowych konsumentów i utrzymanie kontaktu ze starymi. 

Czy jesteś przygotowany do uruchomienia bloga dla swojego hotelu lub innego obiektu noclegowego? Skontaktuj się ze mną teraz na niezobowiązujące konsultacje, aby omówić swoje wymagania, potencjalne tematy i jak mogę Ci pomóc w dotarciu do większej liczby klientów.

Najlepsze hotele można znaleźć w bezpłatnej wyszukiwarce hoteli konferencyjnych www.hotelkonferencyjny.pl.

Tags

Mateusz

Teoretyk i praktyk sztuki hotelarskiej. Urodzony orator i erudyta, lubi statystyki - szczególnie te zielone.