Jak zarobić na konferencji?

Jak zarobić na konferencji? Nowe narzędzia pomagają w monetyzacji wirtualnych wydarzeń na tym samym poziomie, co wydarzenia na żywo, w […]

Jak zarobić na konferencji?

Nowe narzędzia pomagają w monetyzacji wirtualnych wydarzeń na tym samym poziomie, co wydarzenia na żywo, w tym sprzedaż wielu sponsorów, tworzenie łatwego w użyciu biznesu e-commerce do sprzedaży towarów lub oferowanie bonusów VIP lub wirtualnych bonusów, za które ludzie są skłonni zapłacić. więcej. Oprócz oszczędności czasu i pieniędzy, wirtualne wydarzenia mogą zapewnić markom, sponsorom i prelegentom większą ekspozycję i pomóc w zwiększeniu zaangażowania społeczności. Wydarzenia online są również doskonałym sposobem na dotarcie do globalnej publiczności, ponieważ każdy może dołączyć do wydarzenia z dowolnego miejsca na świecie. Choć wydarzenia wirtualne w niczym nie przypominają wydarzeń na żywo, oferują równie wiele możliwości monetyzacji, które pomogą Ci wygenerować strumień przychodów, nie tylko dla Twojej organizacji, ale także dla sponsorów i wystawców.    

Chociaż nie wszystkie wydarzenia są zaprojektowane tak, aby generować ogromne zyski, monetyzacja jest świetnym sposobem na odzyskanie części kosztów, budowanie świadomości marki i budowanie relacji ze sponsorami wydarzenia. W tym roku celem jest zbadanie nowych sposobów monetyzacji wydarzeń, poprawa doświadczeń wirtualnych odwiedzających i zwiększenie przychodów. Aby upewnić się, że Twoje następne wydarzenie online jest zgodne z Twoimi celami finansowymi, oto najlepsze praktyki zarabiania pieniędzy na organizacji wydarzenia z wykorzystaniem monetyzacji wydarzeń wirtualnych.    

Jak zarobić na konferencji?

Tak jak sponsorzy wydarzeń zapewniają dobry strumień przychodów podczas wydarzeń na żywo, tak samo jest w przypadku wydarzeń wirtualnych. Sprzedaż sponsoringu jest najpopularniejszą metodą wykorzystywaną przez organizatorów do generowania dodatkowych dochodów z wydarzeń.    

Zwykle nie zapewniają oni potencjalnym sponsorom wymaganego poziomu szczegółowości i konkretności przed wydarzeniem, co utrudnia właściwą ocenę wyników po imprezie. Sponsorowi wydarzenia trudno jest określić swój ROI, dlatego każda pomoc, jakiej możesz mu udzielić, aby zmierzyć wyniki, będzie bardzo doceniona. Zrozumienie sposobów na zwiększenie ROI z wydarzeń opartych na danych pomoże również sponsorom.    

Istnieje wiele sposobów na zapewnienie możliwości sponsoringu podczas konferencji lub wydarzenia, a im bardziej kreatywny jesteś, tym bardziej możesz budować świadomość sponsora i generować dochód z wydarzenia. Ponadto, możesz w pełni wykorzystać możliwość organizacji wydarzenia na platformie konferencyjnej online, wymyślając bardziej kreatywne sposoby na zwiększenie widoczności sponsora podczas wydarzenia. Tak jak sponsoring oferuje możliwości zarobku na żywo, tak i Ty możesz wykorzystać rozpoznawalność sponsora i finansowanie, aby spieniężyć swoją hybrydową konferencję. Pobierając opłaty od innych firm za umieszczanie ich ofert w Twoim kalendarzu, możesz zacząć zarabiać na wydarzeniach w prosty i napędzany przez społeczność sposób. 

Jak zarobić na konferencji?  

Z pomocą powyższych strategii, możesz zarabiać pieniądze poprzez organizowanie wydarzeń online bez żadnych kłopotów. Możesz zorganizować wirtualne wydarzenie w mgnieniu oka i zacząć zarabiać od razu. Zarabianie na dużej skali wirtualnego wydarzenia zawiera niektóre z tych samych elementów, jak zarabianie na zwykłym wydarzeniu, ale z dodatkowymi funkcjami i korzyściami. Jednak, aby wirtualne wydarzenia odniosły sukces, należy wygenerować możliwości sponsoringu, stworzyć nowe strumienie przychodów dla firmy itp.    

Skupienie się na tworzeniu dynamicznych strumieni na żywo i wydarzeń skoncentrowanych na publiczności jest świetnym początkiem zaangażowania, a tym samym zarabiania. Dzięki tym i wielu innym sposobom na przekształcenie streamingu na żywo w narzędzia do zarabiania, możesz szybciej rozwijać swoją markę.    

Jak zarobić na konferencji?

Z odpowiednim marketingiem, będziesz w stanie przyciągnąć dużą publiczność i pobierać prowizję za swoje wydarzenie. Jeśli zmagałeś się z rozwojem swojej firmy, szczególnie w 2020 roku, pieniądze generowane z monetyzacji wydarzeń na żywo mogą pomóc w szybszym rozwoju Twojej marki. Jeśli zrobisz to poprawnie, działania te mogą być ważnym kolejnym krokiem w optymalizacji sprzedaży dla Twojej firmy. Alternatywnie, możesz pójść jeszcze dalej i spieniężyć swoje wydarzenie za pomocą wirtualnych targów.    

Można to zrobić poprzez sklep internetowy na wirtualnym wydarzeniu, takim jak wirtualne targi, co daje odwiedzającym możliwość łatwego zakupu Twoich produktów/usług podczas wydarzenia. Podobnie jak w przypadku sponsoringu, możesz również zarabiać na swoich wydarzeniach poprzez marketing afiliacyjny. Innym prostym sposobem na spieniężenie biznesu eventowego jest sprzedaż sponsoringu firmom w zamian za reklamę w Twoim newsletterze.    

Podobnie jak w przypadku pakietów sponsorskich, możesz również sprzedawać reklamy na swojej stronie internetowej lub w programach cyfrowych, aby wygenerować dodatkowy dochód. Reklama jest również łatwym sposobem na spieniężenie strumienia na żywo. Reklama online może pomóc Ci zarabiać pieniądze nawet podczas transmisji na żywo. Jeśli nie masz czasu lub energii, aby sprzedawać przestrzeń reklamową na swojej stronie wydarzenia, powinieneś rozważyć opcję reklamy kontekstowej, takiej jak Google Adsense, która ułatwia pokazywanie i zarabianie na odpowiednich reklamach.

Jak zarobić na konferencji?

Jednym ze sposobów na spieniężenie spotkania hybrydowego jest oferowanie uczestnikom dodatkowych produktów, gdy są na stronie wydarzenia, oraz zakup karnetów i biletów. W zamian za reklamę na Twojej stronie lub promowanie promocji na innych wydarzeniach, możesz zarabiać na każdym sprzedanym bilecie na inne wydarzenia. Aby uczynić wydarzenie jeszcze bardziej lukratywnym, możesz uruchomić program partnerski, dzięki któremu Twoja organizacja będzie czerpać zyski z każdej sprzedaży biletów, które polecisz.    

Innym świetnym sposobem na spieniężenie wydarzenia jest pozyskanie sponsorowanych sesji, wydarzeń i tematów, które uczestnicy będą omawiać w salach konferencyjnych. Organizatorzy wydarzeń mogą dodać sponsorowane panele dyskusyjne ekspertów lub sesje, na których mogą reklamować się na różnych kanałach, takich jak wiadomości tekstowe, media społecznościowe lub e-mail marketing. Możesz również nawiązać współpracę ze sponsorami, aby zaoferować uczestnikom specjalne doświadczenia, takie jak zwiedzanie ich obiektów. Zabawnym sposobem jest zapewnienie bezpłatnego, ale ograniczonego dostępu do wydarzenia, a następnie zaproszenie uczestników do zakupu biletów, aby uzyskać pełny dostęp do całego wydarzenia.    

Organizując wydarzenia online, możesz zaoferować różne rodzaje biletów, które mieszczą się w różnych przedziałach cenowych, w zależności od rodzaju doświadczenia, jakie oferują. Na przykład, jeśli jest to konferencja, udostępnij jedną sesję za darmo dla prezenterów, a następnie poproś uczestników o zapłacenie za dostęp do pozostałych sesji. W ten sposób dokonasz segmentacji odwiedzających, co pozwoli Ci zarobić więcej na tym samym wydarzeniu. W ten sposób wystawcy, którzy zdecydują się na sponsoring, wyróżniają się na imprezie, a organizator zarabia więcej.    

Jak zarobić na konferencji?

Jako organizator wirtualnego wydarzenia, możesz zaoferować tym firmom ekskluzywny dostęp do swoich uczestników za opłatą. Sprzedawanie dostępu do danych o uczestnikach. Chociaż wymaga to zgody uczestników, którzy zarejestrują się na wydarzenie, możesz zbierać dane i sprzedawać je swoim sponsorom.    

Upewnij się, że wszystkie niezbędne elementy są na miejscu: strona internetowa, bramka płatności za bilet lub rejestrację, treści w mediach społecznościowych, sponsorzy, którzy zgodzili się na współpracę i umowy oraz wirtualna platforma do organizacji wydarzenia online. Możesz wykorzystać funkcję wirtualnego showroomu dostępną na platformie eventowej, aby zaprezentować swoich sponsorów i inne eksponaty.    

Dla administratorów wirtualnych biur, projektowanie markowych przestrzeni jest szybkie i niedrogie. Ale możesz również zwiększyć swoje przychody z planowania wydarzeń dzięki starannie dobranym reklamom, łatwo przekształcając swoją stronę internetową wydarzenia w jedno ze źródeł przychodów z imprezy. Chociaż proces ten jest bardziej czasochłonny niż inne strategie monetyzacji biznesu eventowego, monetyzacja wydarzenia za pomocą usług reklamowych może przynieść korzyści. Podczas gdy monetyzacja wirtualnego wydarzenia może być tak prosta, jak łączenie wielkich sprzedaży i ofert, musisz dokładnie zaplanować, zanim zaczniesz żyć.

Tags
Mateusz Mateyka

Mateusz

Teoretyk i praktyk sztuki hotelarskiej. Urodzony orator i erudyta, lubi statystyki - szczególnie te zielone.