Konferencje branżowe


Argumenty, dla których powinieneÅ› jeździć na konferencje branżowe. W czasie, gdy wiÄ™kszość naszej pracy wykonujemy za ekranem komputera, konferencje branżowe […]

  PosÅ‚uchaj streszczenia:
 

Argumenty, dla których powinieneś jeździć na konferencje branżowe.

W czasie, gdy większość naszej pracy wykonujemy za ekranem komputera, konferencje branżowe są odkrywaniem korzyści płynących z bezpośredniego tworzenia sieci, dzielenia się wiedzą i możliwości wykorzystania treści konferencji w Twojej branży.

Udział w konferencji branżowej to świetny pomysł na wielu płaszczyznach. Dostajesz również czas, który spędzasz na nawiązywaniu kontaktów, otwieraniu drzwi do nowego biznesu, nowych partnerstw i nowych perspektyw.


Sprawdź na mapie: konferencje warszawa 2019


Nie wspominając o pojawieniu się na imprezach w ramach imprezy to świetny sposób na budowanie wiarygodności. Przyjrzyjmy się bliżej najlepszym powodom, dla których warto wybrać się na konferencję.

ZwiÄ™kszaj swojÄ… wiedzÄ™ – konferencja daje na to szansÄ™

zwiększaj swoją wiedzę

Niezależnie od tego, czy dopiero zaczynasz w swojej branży, czy też jesteś doświadczonym profesjonalistą, zawsze jest miejsce na rozwój. Spotkania, kontakt i wydarzenia na Twoim rynku dostarczają Ci informacji. Firmy zaś poszukują wśród takich wydarzeń biznesowych Klientów jak i Pracowników . Czasami jest to tylko kwestia innej perspektywy, lepszego podejścia, niezależnie od tego, co robią ludzie, którzy robią podobne rzeczy razem, aby rozmawiać i uczyć się od siebie nawzajem.

Konferencje brażnowe to wiele możliwości

Masz wiele możliwości uczenia się. Niezależnie od tego, czy uczysz się od inspirujących prelegentów, szkoleń, warsztatów czy po prostu od pytań i perspektyw odbiorców, z pewnością nauczysz się czegoś z konferencji w Twojej branży. Dotyczy to w szczególności nowych branż, w których wciąż buduje się trakcję i sformalizowane są praktyki.

Jest wiele do nauczenia się od innych graczy z branży, którzy działają w innej dyscyplinie niż Ty. Możesz dowiedzieć się, co jest interesujące dla tych, z którymi prowadzisz interesy. W takich przypadkach, konferencje działają jako środek do budowania wspólnego języka i zrozumienia, ułatwiając wszystkim dobrze wykonywać swoją pracę.

Możliwości tworzenia sieci kontaktów i świadomości marki

Jedną z największych możliwości, które wynikają z konferencji w Twojej branży, są możliwości tworzenia sieci kontaktów. Niezależnie od tego, czy masz szansę spotkać potencjalnych klientów, partnerów czy konkurentów, z pewnością jest coś do powiedzenia o wyjściu z ekranu komputera i bezpośrednich rozmowach z tymi ludźmi.

Rozmowa w cztery oczy jest ważna

W naszym coraz bardziej cyfrowym świecie, niewielka interakcja twarzą w twarz znacząco przyczynia się do budowania zaufania. Na przykład, jedna osobista interakcja może być tylko tym, czego potrzeba, aby przekonać klienta, z którym zawsze wysyłasz e-maile.

Ponadto, po prostu będąc – lub mając obecnych pracowników – nawet w branży, upewniasz się, że Twoja firma jest tam widoczna. Innymi słowy, uczestnictwo w branży buduje nawet świadomość marki. Należy jednak pamiętać, że może to być na dobre lub na złe. Zwróć uwagę na sposób, w jaki reprezentujesz swoją markę na takich imprezach branżowych. Choć może się to wydawać nieistotne, warto pomyśleć o tym, jak Ty i Twoi pracownicy prezentują się i czy jest to zgodne z Twoją tożsamością marki.

Możesz czerpać inspiracjÄ™ – konferencje branżowe umożliwiajÄ… spotkania specjalistów

Spójrzmy prawdzie w oczy, przebywanie w biurze nie jest dobre dla motywacji i kreatywności. Ważne jest, aby od czasu do czasu porozmawiać – nawet z konkurentami – to może być inspirujące.

Zawsze istnieją różne doświadczenia, punkty widzenia, które stymulują uczestników konferencji. Dla niektórych są to inspirujące sesje i główne punkty programu. Dla innych jest to namacalna energia wydarzenia. Dla jeszcze innych zaś nieformalne rozmowy kuluarowe.

uczestnicy konferencji branżowej dyskutują i ida w stronę recepcji hotelu

Informacje i wydarzenia

Wydarzenia na spotkaniach, targi, media, najnowsze artykuÅ‚y – to wÅ‚aÅ›nie z tÄ…d można czerpać wiedzÄ™ i podejmować dziaÅ‚ania. Serwis google zapewnia fantastyczne narzÄ™dzie dla każdego z paÅ„stwa – google alerts, które za pomocÄ… wiadomoÅ›ci e-mail lub rss przesyÅ‚a artykuÅ‚y – a w zasadzie informacje dotyczÄ…ce wydarzeÅ„ które skonfigurujecie w panelu. Nasze doÅ›wiadczenie – sa lepsze serwisy ale bardziej skomplikowane. Tu otrzymacie liste wydarzeÅ„ konferencyjnych i jesteÅ›cie w stanie podjąć decyzjÄ™ o uczestnictwie. Wpisanie na przykÅ‚ad „konferencje Warszawa” lub „lista targów warszawa”spowoduje, że lista otrzymywanych wydarzeÅ„ bÄ™dzie skupiać siÄ™ na wÅ‚aÅ›nie tym wyrażeniu i google bÄ™dzie szukaÅ‚o wszystkich wydarzeÅ„ w mieÅ›cie i okolicach Warszawa. NastÄ™pnie nalezy wybrac sposób dostarczania powiadomieÅ„ (e-mail lub rss) i… gotowe!

Konferencje branżowe – branżowe forum

Watro zapisać się do newslettera z interesującej nas branży. Wydarzenia branżowe wprost na konto mailowe to świetne rozwiązanie i automatyzacja powiadomień o imprezach branżowych. Branżowe forum poświęcone tematom naszej pracy, adaptacji najnowszych trendów daje możliwości poznania ludzi z branży. Wyjedź na branżową konferencję w Polsce podczas spotkań Twoja osoba zyska doświadczenie.

marek

Administrator