Opracuj budżet na konferencje


Opracowanie budżetu na konferencjÄ™ Odpowiadamy na pytania: Jak zaplanować budżet konferencji? Jak okreÅ›lić budżet konferencji? Jak oszacować koszty konferencji? Twój […]

  PosÅ‚uchaj streszczenia:
 

Opracowanie budżetu na konferencję

Odpowiadamy na pytania:

  • Jak zaplanować budżet konferencji?
  • Jak okreÅ›lić budżet konferencji?
  • Jak oszacować koszty konferencji?

Twój budżet na konferencje jest kluczowym narzędziem do podejmowania decyzji, kontrolowania wydatków, negocjowania z dostawcami i określania zwrotu z inwestycji. Opracowanie odpowiedniego budżetu pomoże ci ustalić opłatę rejestracyjną. Pomożemy Ci określić budżet i opłaty rejestracyjne.

Dziesięć kroków do stworzenia dobrego budżetu na konferencję:

  1. Wykonaj badania: pobierz budżet i przychody z konferencji z poprzednich lat i wykorzystaj te informacje, aby ustalić, co należy uwzględnić i zmienić w nowym budżecie.
  2. Określ swoją oczekiwaną frekwencję: jest to kluczowy element Twojego budżetu. Zasadniczo bezpieczniej jest prognozować niską frekwencję na konferencji i nigdy nie rób budżetu dla większej liczby osób niż w ubiegłym roku.
  3. Określ swoje koszty zmienne: obejmują one wydatki, które zmieniają się w zależności od liczby uczestników konferencji (np. posiłki, identyfikatory).
  4. Określ swoje koszty stałe: stałe koszty obejmują wydatki, na które nie ma wpływu liczba uczestników (np. mówca, wypożyczalnie, nagłośnienie, wynajem sali).
  5. Poszukaj ukrytych kosztów: sprawdź wszystkie elementy zamówienia pod kątem ukrytych kosztów, takich jak podatki, opłaty lokalne i napiwki.
  6. Zachowaj ostrożność: sprawdź budżet i zaokrąglij w górę wszystkie szacowane koszty.
  7. Prognozuj swoje dochody: prognozuj przychody ze sponsoringu, darowizn i reklam. Oszacuj je nisko i wykorzystaj budżet z zeszłego roku jako przewodnik.
  8. Określ swój limit rentowności: Twoja wartość progowa to kwota przychodów wymaganych do pokrycia wszystkich kosztów stałych, pomniejszona o Twoje dochody z sponsoringu.
  9. Oblicz opłaty rejestracyjne: Twój koszt na osobę to Twoja wartość progowa, podzielona przez liczbę uczestników plus zmienne opłaty. Cena za osobę = Wszystkie koszty + Oczekiwany zysk / Oczekiwana liczba uczestników
  10. Sprawdź swój budżet: jeÅ›li opÅ‚aty rejestracyjne sÄ… zbyt wysokie, sprawdź budżet pod kÄ…tem celów i celów spotkania. Które z Twoich pozycji budżetowych to „musi mieć”, a nie „miÅ‚o mieć”.

marek

Administrator