Szkolenie z zakresu przywództwa


Szkolenie z zakresu przywództwa. Dobry produkt jest niemal tak samo ważny jak skuteczne szkolenie z przywództwa. Powinien zapaść w pamięć […]

Szkolenie z zakresu przywództwa.

Dobry produkt jest niemal tak samo ważny jak skuteczne szkolenie z przywództwa. Powinien zapaść w pamięć i pomóc Ci w poznaniu Twojego zespołu, a jednocześnie wzmocnić przesłanie, które chcesz przekazać. 

Na początku przeprowadziliśmy wiele szkoleń wewnętrznych. Pomagały nam one w poznaniu firmy i jej dynamiki. Teraz, kiedy rozwinęliśmy się w dużą firmę zatrudniającą setki pracowników, stało się jasne, że nasze wewnętrzne szkolenia były niewystarczające.

Szkolenie z zakresu przywództwa.

Szkolenie z zakresu przywództwa

Szkolenie z zakresu przywództwa

Szkolenie z zakresu przywództwa. Zdaliśmy sobie sprawę, że niektórzy pracownicy w naszej firmie potrzebują więcej wskazówek.

Chcieliśmy dowiedzieć się, w jaki sposób stworzyć sensowne możliwości uczenia się dla najwyższej kadry kierowniczej firmy, która była odpowiedzialna za tworzenie możliwości uczenia się dla wszystkich innych w swojej organizacji. Musieliśmy również dowiedzieć się, jak szkolić resztę firmy, w tym jak zbudować efektywne środowisko uczenia się, jakie umiejętności są wymagane i jak mogą odnieść sukces.

Poniżej przedstawiamy kluczowe obszary, na których należy się skupić:

– UmiejÄ™tność prowadzenia marketingu do zróżnicowanej grupy klientów i potencjalnych klientów.

– UmiejÄ™tność przekonania ludzi do zakupu produktu

– Zdolność do pozyskiwania informacji od klientów i dziaÅ‚ania na ich podstawie (jak w przypadku Salesforce).

Połączenie tych cech zapewni Ci podstawę do programu rozwoju przywództwa. Jest to świetne miejsce (lub przynajmniej dobry początek), aby rozpocząć, jeśli szukasz rozwoju zawodowego.

Sprzedawanie jest jednÄ… z najbardziej kluczowych umiejÄ™tnoÅ›ci, jakie możesz rozwinąć. „Sprzedawaj, nie przekupuj” – wszyscy sÅ‚yszeliÅ›my, ale co to wÅ‚aÅ›ciwie znaczy? Jaka jest różnica miÄ™dzy sprzedawaniem czegoÅ› a przekupywaniem kogoÅ›? O co w tym wszystkim chodzi?

Odpowiedzi na te pytania są ze sobą powiązane: zdolność do sprzedaży jest sposobem na generowanie dochodu (lub, mówiąc dokładniej, sposobem na to, by nie tracić pieniędzy). Kupowanie i sprzedawanie rzeczy lub usług nie są synonimami.

Istnieją istotne różnice pomiędzy tradycyjnymi sprzedawcami na stanowiskach sprzedażowych (którzy koncentrują się na sprzedaży rzeczy) a sprzedawcami na stanowiskach kierowniczych (którzy koncentrują się na sprzedaży usług) (którzy koncentrują się na budowaniu relacji z ludźmi, którzy od nich kupują).

Oto, jak możesz pomóc swojemu zespołowi w zarządzaniu jego długoterminowym rozwojem w zakresie przywództwa:

1. Nie zatrudniaj sprzedawców, którzy nie są na odpowiednim poziomie 

2) Nie rekrutuj złych menedżerów HR.

Jeśli zamierzasz wziąć udział w szkoleniu z przywództwa w biznesie (LBP), musisz być przygotowany na to, jak zachowywać się jako lider. Powinieneś być świadomy tego, co jest potrzebne, aby być skutecznym liderem i upewnić się, że posiadasz niezbędne umiejętności. Może się to wydawać oczywiste, ale pamiętaj, że jeśli nie wiesz, jak coś zrobić, to nie wiesz, jak to zrobić.

Praca lidera to coś więcej niż tylko wydawanie poleceń. Może być również bardziej subtelne, jak na przykład sposób, w jaki kierujesz działaniami innych. Grupa może popaść w anarchię, jeśli lider jest zbyt surowy lub zbyt łagodny. Lider musi nauczyć się przewodzić, nie będąc przy tym zbyt nachalnym lub bojaźliwym.

Aby być skutecznym liderem, musisz zabrać swój zespół w emocjonalną podróż. Liderzy muszą widzieć, że ich zespoły osiągają sukces nie tylko jako jednostki, ale także jako część większej całości, aby poprowadzić wszystkich do sukcesu.

Zamiast egzekwować prawa na swoich podwładnych, liderzy powinni dawać im przykład i zachęcać ich słowami (co może przynieść efekt odwrotny do zamierzonego).

Liderzy, moim zdaniem, są najbardziej kluczowymi osobami w każdej firmie. Odpowiadają za pieniądze, ludzi, strategię i wszystko inne, co składa się na sukces firmy. Jeśli dyrektor generalny jest nieskuteczny jako lider, przyszły dobrobyt firmy może być zagrożony.

Zrozumienie, jak skutecznie przewodzić, jest pierwszym krokiem do zostania dobrym liderem. Istnieje wiele sposobów na bycie dobrym liderem, ale aby stać się wielkim liderem, należy najpierw zapoznać się z teorią przywództwa, a następnie zastosować zdobytą wiedzę w praktyce. W tym artykule omówiono, jak poznać teorię przywództwa, a następnie zastosować ją w życiu osobistym i zawodowym.

A najlepszy hotel konferencyjny na szkolenie z zakresu przywództwa znajdziesz w bezpłatnej wyszukiwarce hoteli konferencyjnych www.hotelkonferencyjny.pl. 

Mateusz

Teoretyk i praktyk sztuki hotelarskiej. Urodzony orator i erudyta, lubi statystyki - szczególnie te zielone.