Więcej opinii od gości hoteli konferencyjnych.


WiÄ™cej opinii od goÅ›ci hoteli konferencyjnych. WiÄ™cej opinii od goÅ›ci hoteli konferencyjnych. Hotelarze mogÄ… zachÄ™cać swoich goÅ›ci do przesyÅ‚ania opinii […]

Więcej opinii od gości hoteli konferencyjnych.

Więcej opinii od gości hoteli konferencyjnych. Hotelarze mogą zachęcać swoich gości do przesyłania opinii na różne sposoby, które są zarówno proste, jak i skuteczne. Opinie klientów konferencyjnych są jednym z najważniejszych aspektów, które mogą napędzać biznes w dzisiejszym świecie.

Jest to szczególnie prawdziwe w przemyśle hotelarskim. Badania przeprowadzone w hotelach konferencyjnych na całym świecie potwierdzają znaczenie recenzji gości hotelowych dla firmy.

Powinieneś pracować nad swoją recenzją hotelu konferencyjnego. Oto argumenty! Wzrost średniej oceny hotelu konferencyjnego o jeden punkt w 5-punktowej skali (np. 3,8 do 4,8) zwiększa prawdopodobieństwo rezerwacji hotelu przez potencjalnych konsumentów o 13,5 procent. Jeżeli hotel poprawi swoje oceny o 1 punkt w 5-punktowej skali, to może podnieść swoje ceny o 11,2 procent przy zachowaniu tego samego obłożenia!

Więcej opinii od gości hoteli konferencyjnych.  Chociaż istnieje wiele sposobów, aby zachęcić gości do przekazywania opinii, podstawowym faktem jest to, że nie możesz oczekiwać cudów, dopóki nie zainwestujesz 100% swojego wysiłku w tworzenie wyjątkowych doświadczeń gości.

Tak więc, zanim zaczniesz używać tych technik, aby zwiększyć liczbę recenzji gości hotelowych, upewnij się, że twoje usługi konferencyjne i produkty są satysfakcjonujące. Będziesz pewien, że goście będą zachwyceni, jeżeli dasz im więcej niż się spodziewali. Jak możesz zwiększyć liczbę opinii o swoim hotelu konferencyjnym?

Więcej opinii od gości hoteli konferencyjnych.  Podczas gdy oryginalność jest kluczowa w generowaniu pozytywnych recenzji hotelowych, istnieje kilka mniej oczywistych, ale pewnych strategii, aby przekonać klientów do zamieszczenia komentarzy na temat ich pobytu.

Więcej opinii od gości hoteli konferencyjnych.

1. Wykorzystaj widżety recenzji.

Większość stron z recenzjami pozwala obecnie na umieszczenie widgetu na stronie internetowej hotelu. Jaka jest korzyść z tego? Ponieważ, poza stronami z recenzjami, twoja strona jest jedynym miejscem, gdzie potencjalni goście mogą się udać. Dodanie widgetu z recenzjami do strony internetowej, takiego jak TripAdvisor, tworzy dwukierunkowe połączenie pomiędzy stronami z recenzjami i twoją stroną internetową. Gdy klient zostawia recenzję w Twojej witrynie, pojawia się ona na TripAdvisor i odwrotnie.

Ta funkcja umożliwia łączenie recenzji z Twojej witryny z tymi z witryn z recenzjami. Im więcej recenzji online masz, tym większą masz reputację i tym więcej rezerwacji online możesz się spodziewać. Klienci TripAdvisor stwierdzili, że jeśli hotel nie ma żadnych recenzji, nie będą go rezerwować. 

2. Bądź widoczny na platformie, która najlepiej pasuje do Twojego gościa.

Dywersyfikuj kanały, poprzez które zabiegasz o opinie swoich gości. Ale rób to z rozwagą, ponieważ nie chcesz bombardować ich prośbami o opinie we wszystkich mediach. Zmęczenie ankietami jest realne i może kosztować sporo pieniędzy! Poznaj lepiej swoich gości, aby ustalić, na której platformie są najbardziej aktywni lub z którą czują się najlepiej, a następnie wyślij im prośbę o opinię. Masz możliwość poprawienia recenzji hotelu.

Dostarczając gościom formularze opinii poprzez e-mail, SMS lub telefon bezpośrednio po ich pobycie. Możesz również zaoferować gościom księgi gości w recepcji i zachęcić ich do pozostawienia pozytywnego komentarza. Dobrym pomysłem jest również umieszczenie kart z uwagami w pokojach hotelowych.

Więcej opinii od gości hoteli konferencyjnych. 71% klientów, jeśli zostanie o to poproszona, wystawi firmie recenzję. Oczywiście, są to metody na zachęcenie ludzi do zamieszczenia recenzji, ale jeśli klient dobrowolnie zostawił recenzję, upewnij się, że ktoś z Twoich pracowników zareagował i podziękował mu. Nikt nie chce zamieszczać recenzji, jeśli nie sądzi, że zostanie ona przeczytana!

3. Zachęcaj swoich pracowników do przyjęcia postawy skoncentrowanej na gościach.

Szczera i serdeczna obsługa jest niezbędna, aby zaimponować gościom. Stwórz zespół pracowników, którzy podzielają twój sposób myślenia. Obsługa jest synonimem sektora hotelowego i to ona powinna być czynnikiem wyróżniającym. Bez względu na to, jak duży lub mały jest twój hotel konferencyjny, kultywuj kulturę zorientowaną na gości. Posiadanie podobnej kultury we wszystkich działach, niezależnie od tego, czy są to houskeeping, pracownicy restauracji, pracownicy recepcji, wprawi klientów w zachwyt, ponieważ jest to tak niecodzienne!

To jest po prostu takie proste. Kiedy pokażesz swoim gościom, że zależy ci na nich i ich doświadczeniach z tobą, nie ma możliwości, aby nie czuli się tak samo. Czy to poprzez word-of-mouth marketing, czy też piękną recenzję internetową o tym, jak wspaniały był ich pobyt w twoim hotelu, twoi goście powiedzą o tym innym.

Więcej opinii od gości hoteli konferencyjnych. Jeżeli personel hotelu byłby uprzejmy i pomocny, to 70% gości byłoby przekonanych do napisania dobrej recenzji. 

4. Dotrzymuj swoich obietnic, ale wychodź ponad to, co najlepsze dla swoich gości.

Nie obiecuj gruszek na wierzbie. Upewnij się, że wiadomości na twojej stronie internetowej, zdjęcia, których używasz do promowania swojej nieruchomości online, strona OTA twojego hotelu i ogólny przekaz twojej marki są skromne. Najlepsze wrażenie, jakie chcesz wywrzeć na swoich gościach, to takie, w którym będą oni mile zaskoczeni twoją gościnnością, a nie rozczarowani!

To może wydawać siÄ™ maÅ‚o, ale weź pod uwagÄ™ punkt widzenia goÅ›ci! ChcÄ… dostać dokÅ‚adnie to, za co pÅ‚acÄ…, a jeÅ›li obiecano im „x”, to rozsÄ…dne jest, że oczekujÄ… „x”. Dlatego uważamy, że jest to najprostsze podejÅ›cie do sabotowania swojej reputacji w Internecie. RozwÅ›cieczony odwiedzajÄ…cy może kosztować CiÄ™ dużo pieniÄ™dzy.

Więcej opinii od gości hoteli konferencyjnych. Mówi się, że recenzje mają wpływ na 89 procent decyzji zakupowych ludzi. Co więcej, 70% klientów ufa opiniom anonimowych osób.

5. Zrób coś wyjątkowego, co ich zaskoczy.

Rozpieszczaj powracających gości nieoczekiwanymi gestami: podaruj im dodatek, kiedy najmniej się tego spodziewają, wyślij im kartkę urodzinową pocztą lub powiedz, że z przyjemnością ugościsz ich ponownie, dołączając voucher, który będą mogli wykorzystać przy następnym pobycie u Ciebie. Zrób coś specjalnego od czasu do czasu, aby wiedzieli, że ich cenisz.

WiÄ™cej opinii od goÅ›ci hoteli konferencyjnych. To, w jaki sposób klienci czujÄ…, że sÄ… obsÅ‚ugiwani, stanowi 70% doÅ›wiadczeÅ„ zakupowych”. 

Więcej opinii od gości hoteli konferencyjnych.  Chociaż istnieje więcej strategii i sztuczek, aby poprawić swoje recenzje gości, te, które tutaj omówiliśmy, są tymi, które mogą faktycznie zmienić sposób, w jaki Twoi goście Cię postrzegają. Czy nie uważasz, że lepiej jest leczyć objawy, niż dotrzeć do podstawy problemu i wyleczyć chorobę?

Aby znaleźć hotel konferencyjny najlepiej spełniający kryteria wydarzenia polecamy bezpłatna wyszukiwarke hoteli konferencyjnych www.hotelkonferencyjny.pl. 

Tags

Mateusz

Teoretyk i praktyk sztuki hotelarskiej. Urodzony orator i erudyta, lubi statystyki - szczególnie te zielone.