Dział sprzedaży hotelu konferencyjnego.


Dział sprzedaży hotelu konferencyjnego. Jeśli masz kontakty biznesowe, powiedz im o swoim centrum konferencyjnym i rozważyć oferowanie zniżek dla dużych […]

Dział sprzedaży hotelu konferencyjnego.

Jeśli masz kontakty biznesowe, powiedz im o swoim centrum konferencyjnym i rozważyć oferowanie zniżek dla dużych partii lub nowych klientów. Broszury centrum konferencyjnego mogą pomóc potencjalnym nabywcom dowiedzieć się o twoich produktach, a billboardy w pobliżu hotelu lub w pobliżu twojej firmy mogą przyciągnąć uwagę do twojego hotelu.    

Zdobywanie opinii gości, korzystanie z mediów społecznościowych i szukanie recenzji w sieci może pomóc w rozpowszechnianiu informacji o twojej firmie. Korzystanie z każdej z tych strategii będzie przejść długą drogę w rozprzestrzenianiu słowa o swojej nazwie, reputacji i doświadczenia planowania zdarzeń.    

Zdecyduj, co działa najlepiej dla Twojej firmy, a natychmiast przyciągniesz więcej klientów. Oto kilka wskazówek dotyczących marketingu miejsca imprezy, dzięki czemu można zwiększyć zasięg, przyciągnąć planistów imprez firmowych i zwiększyć przychody firmy. Niezależnie od tego, czy jesteś zainteresowany koordynacją małych wydarzeń networkingowych, czy dużych wydarzeń korporacyjnych, takich jak konferencje, tworzenie strategii marketingu wydarzeń ma duże korzyści dla Twojej firmy.    

Istnieją różne rodzaje event marketingu, od firmy organizującej własne wydarzenie branżowe, przez firmę uczestniczącą w targach branżowych, po wydarzenia cyfrowe, takie jak wirtualne konferencje i seminaria na żywo. Aby zdecydować, które podejście jest dla Ciebie odpowiednie, zastanów się, kim jest Twój klient i w jakim wydarzeniu najprawdopodobniej weźmie udział. Dowiedz się, jak będziesz reklamować się do klientów, gdy są na imprezie, czy to wizytówki i broszury, kupony lub bony upominkowe, loterie i konkursy produktowe. Tak więc, aby dotrzeć do większej liczby klientów, zaplanuj, jak zaprezentować siebie i swoje informacje, aby ludzie z Twojego rynku docelowego mogli je znaleźć, gdy będą gotowi do zakupu.    

Poszukaj nazwisk osób, które awansowały, zdobyły nagrody, rozpoczęły nowy biznes lub w jakiś sposób mogą stać się potencjalnymi klientami. Wyślij tym osobom spersonalizowane e-maile z gratulacjami za ich sukces lub z informacją, jak ciekawy był artykuł o nich.    

Zachęcaj działy sprzedaży, obsługi klienta, inżynierów i wszelkie inne zespoły do pomocy w promowaniu wydarzenia. Umożliwienie zespołowi sprzedaży bezpośredniego reklamowania wydarzeń wśród potencjalnych klientów jest naprawdę skuteczną strategią zwiększania liczby rejestracji na wydarzenia. Zawsze upewnij się, że współpracujesz i jesteś widoczny dla biur podróży i regularnie wchodzisz w interakcje z działami wydarzeń korporacyjnych.    

W przypadku imprez korporacyjnych, pamiętaj, że planiści imprez muszą przyciągnąć gości, a usługi oferowane przez twój hotel mogą im w tym pomóc. Hotelowe spotkania i imprezy są doskonałym sposobem na zwiększenie przychodów hotelu i przyciągnięcie stałego strumienia profesjonalistów i osób podróżujących w interesach. Uczestnicy imprez korporacyjnych oczekują hoteli, które mogą być gospodarzem wydarzenia i oferują specjalne usługi, takie jak imprezy sportowe, spotkania towarzyskie, usługi spa i inne.    

Stając się miejscem docelowym dla miejscowych, zwiększysz lokalny biznes i przyciągniesz gości szukających prawdziwego hotelowego doświadczenia. Jeżeli plan marketingowy twojego hotelu wydaje się przestarzały, rozważ współpracę z lokalnymi firmami w celu organizacji imprez, oferowania ekskluzywnych usług lub współpracy przy promocjach, które mogą przyciągnąć nowych gości. Współpraca z sąsiednimi firmami pozwala hotelowi oferować unikalne usługi, których nie ma w hotelu.    

Dział sprzedaży hotelu konferencyjnego powinien przede wszystkim znać swoje otoczenie biznesowe. Ponadto, niektóre hotele nawiązują współpracę z lokalnymi firmami, na przykład restauracje mogą oferować zniżki. Możesz również zaoferować im promocję, taką jak darmowa butelka szampana lub niewielki rabat. Pomaga to również klientom, którzy spieszą się, aby znaleźć miejsce na ich coroczną imprezę firmową lub przyjęcie świąteczne.    

Jeśli Twoja prywatna przestrzeń eventowa oferuje domowe jedzenie lub współpracujesz z restauratorami, pamiętaj, aby poinformować o tym swoich klientów. Jeśli jesteś restauracją, zamieść na swojej stronie internetowej przykładowe menu na imprezy okolicznościowe. Potencjalni klienci prawie zawsze pytają o opcje posiłków, kiedy odwiedzają lokalizacje, więc posiadanie łatwo dostępnych informacji znacznie przyspieszy proces rezerwacji.    

Dział sprzedaży hotelu konferencyjnego. Niezależnie od tego, czy prowadzisz duże centrum kongresowe, czy małe miejsce, w którym odbywają się specjalne wydarzenia, promocja Twojego miejsca powinna być jednym z Twoich głównych zadań biznesowych. Wdrożenie skutecznej strategii marketingowej może pomóc w przyciągnięciu małych lokalnych firm, ale może również przyciągnąć planistów imprez korporacyjnych, którzy mają większe budżety i organizują imprezy bardziej regularnie. Ponieważ krajobraz marketingu cyfrowego zmienia się tak szybko, ważne jest, aby twój hotel wykorzystywał najlepsze pomysły marketingowe w celu rozwoju nowego biznesu.

Coraz więcej firm dodaje chatboty do swoich strategii content marketingowych, aby poprawić doświadczenia klientów. Ten wzrost popytu to dobra wiadomość dla managerów działu sprzedaży hotelu konferencyjnego, które chcą nawiązać kontakt ze swoimi klientami, potencjalnymi klientami i partnerami w bardziej znaczący sposób.    

Niezależnie od tego, czy jest to świąteczna kolacja dla najlepszych klientów, warsztaty z przedsiębiorczości w Twojej firmie księgowej, czytanie ulubionego lokalnego autora w sklepie w księgarni dla dzieci, czy po prostu sposób na podziękowanie klientom w sobotę dla małych firm (r), organizowanie wydarzenia jest świetnym sposobem na dotarcie do nowych klientów. Wzmocnić istniejące relacje z klientami i stworzyć szum wokół swojej firmy. Jednak pomysł zorganizowania imprezy może być dla wielu właścicieli małych firm onieśmielający. Jeśli nigdy wcześniej nie organizowałeś imprezy, nie zaczynaj od próby zorganizowania jednodniowej konferencji biznesowej dla setek uczestników w hotelowej sali balowej.    

Dział sprzedaży hotelu konferencyjnego nie powinien koncentrować się jedynie na dużych konferencjach czy wydarzeniach. Nie tylko możesz mieć więcej niż jedno małe spotkanie w tym samym czasie, ale te wydarzenia nie wymagają od ciebie tak dużego wysiłku. Podczas gdy wydarzenia z udziałem setek uczestników generują największe przychody, możesz również zarabiać pieniądze oferując mniejszą przestrzeń konferencyjną. Wybór lokalizacji dla spotkania biznesowego ma znaczący wpływ na atmosferę wydarzenia i na to, kto będzie mógł w nim uczestniczyć.    

Ponieważ technologia odgrywa tak ważną rolę w procesie rezerwacji online, konieczne jest, aby goście wydarzenia mogli łatwo rezerwować swoje pokoje i podejmować ważne działania podczas spotkania. Bezpośrednia współpraca z hotelem zmniejsza zamieszanie i irytację, ponieważ goście nie muszą szukać zakwaterowania, wystarczy, że skontaktują się z hotelem w celu zarezerwowania pokoju. Jednym z najtrudniejszych aspektów organizacji wydarzenia jest zapewnienie gościom możliwości rezerwacji pobytu.    

Dział sprzedaży hotelu konferencyjnego powinien zadbać o integrację tych pięciu zaawansowanych technologicznie usług sprawi, że sala konferencyjna w Państwa hotelu stanie się bardziej atrakcyjnym miejscem do prowadzenia interesów. Uczestnictwo w programach MICE (Meetings, Incentives, Conferences and Events) to wspaniała okazja do wzmocnienia reputacji Twojego hotelu i otwarcia przed nim potencjalnie wartościowych, długoterminowych interesów. Jeżeli chcesz promować swój hotel jako centrum kongresowe, nie możesz po prostu odnowić lub zapewnić wspaniałą obsługę i mieć nadzieję, że ludzie przyjdą.

Dział sprzedaży hotelu konferencyjnego znajdziesz w bezpłatnej wyszukiwarce hoteli konferencyjnych www.hotelkonferencyjny.pl. Wysyłając za naszym pośrednictwem zapytanie ofertowe do hotelu konferencyjnego możecie mieć Państwa gwarancję, że trafi do managerów działu sprzedaży wybranych hoteli konferencyjnych.

Tags

Mateusz

Teoretyk i praktyk sztuki hotelarskiej. Urodzony orator i erudyta, lubi statystyki - szczególnie te zielone.