After party pomysły

Pomysły na konferencyjne after party, bankiety i imprezy po oficjalnych wydarzeniach. Wielodniowe konferencje. Jednodniowe spotkania sieciowe. Sympozja biznesowe. Dziś te […]

  Posłuchaj streszczenia:
 

Pomysły na konferencyjne after party, bankiety i imprezy po oficjalnych wydarzeniach.

jak zaplanować After party pomysły
Wielodniowe konferencje. Jednodniowe spotkania sieciowe. Sympozja biznesowe. Dziś te wydarzenia nie kończą się po zwykłych panelach, prezentacjach nowych produktów i demonstracjach technologicznych.
Konferencyjne after party stały się powszechnym przedłużeniem wielu wydarzeń, a także okazją do wywarcia trwałego wrażenia na uczestnikach. Organizowanie spotkań po imprezie wymaga wszystkich umiejętności planowania eventu, z lekkim przesunięciem priorytetów i zadań w celu odróżnienia swobodnej imprezy od głównego wydarzenia. W tym miejscu przedstawiamy wskazówki, które pomogą Państwu zaprojektować przyjęcie po konferencji, w którym wszyscy będą chcieli wziąć udział.

Jak zaplanować After-Party?

1. Wczesna rezerwacja miejsc

Jeśli planujesz przyjęcie dla firmy na zakończenie targów lub konferencji, pamiętaj, że jesteś jedną z wielu firm z tym samym pomysłem. Jeśli chcesz zarezerwować najgorętsze miejsce w pobliżu konferencji, koniecznie musisz wcześnie rozpocząć przygotowania i negocjacje. Zbadaj miejsca, w których organizowane są wydarzenia, aby znaleźć najlepsze lokalizacje w pobliżu miejsca konferencji.

Nawet jeśli planujesz główne wydarzenie, stwórz w swoim oprogramowaniu do planowania imprez osobny plik dla imprezy dodatkowej. Ramy czasowe planowania imprez będą inne, a wydzielenie imprezy dodatkowej pomoże utrzymać porządek w Twoim zespole. Rozpocznij pisanie i wysyłanie zapytań do lokali, firm cateringowych i rozrywkowych, aby szybko przejść do finalizowania umów – z najwyższą starannością.
Idealnie byłoby, gdybyś zorganizował after-party w oddzielnym miejscu niż impreza główna, aby dać gościom możliwość poznania miasta poza centrum konferencyjnym i wyróżnić je jako dodatkową, specjalną ofertę.

Korzyścią jest zorganizowanie przyjęcia powitalnego w przestrzeni eventowej w centrum konferencyjnym lub tuż obok. Możesz skierować uwagę gości na lokalizację imprezy podczas głównej części konferencji, logistyka zwykle nie stanowi problemu, a jeśli jesteś planistą pracującym nad większym wydarzeniem – możesz otrzymać zniżkową cenę. Jeśli odbywa się to w miejscu, gdzie odbywa się impreza, ważne jest, aby być kreatywnym w dekoracji, aby odróżnić after-party od głównego wydarzenia.
Przywróćmy do życia niewiarygodne after-party.
Zaczynaj za darmo

2. Strefa relaksu

Niezależnie od tego, czy była to impreza jednodniowa, wielodniowa konferencja, czy tygodniowy festiwal filmowy, wydarzenia drenują uczestników i prelegentów.
Należy dążyć dlatego do tego, aby przyjęcia po zakończeniu konferencji były swobodne i przyjemne dla gości. Nie powinno być presji na nawiązywanie kontaktów, a goście powinni przejąć inicjatywę w kontaktach towarzyskich. Upewnij się, że miejsce to oferuje przyjazne dla introwertyków strefy ciszy, w których można prowadzić rozmowy pod klucz, a także miejsca na bardziej hałaśliwe imprezy.

3. Zaoferuj wyjątkowe ekskluzywne produkty pokonferencyjne

Musisz dać swoim gościom dobry powód do pojawienia się, gdy konferencja lub spotkanie dobiega końca. Czym różni się to after-party od reszty sieciowych lunchów i dyskusji panelowych? Twój wybór tutaj będzie się oczywiście różnił w zależności od Twojego budżetu, ale możesz również stworzyć czynnik WOW! w ograniczonym budżecie. Oto kilka pomysłów na unikalne oferty, dla których ludzie będą się trzymać:

  • Dla VIP-ów. Zapraszajcie luminarzy z imprezy głównej jako gości specjalnych na after-party. Goście będą zachwyceni możliwością przełamania chleba z prezesami i gwiazdami z programu imprezy.
  • Stwórz ofertę specjalną związaną z imprezą, która jest dostępna tylko na after-party. Może to być ekskluzywny kod do pobrania piosenki, książka autorstwa prelegenta konferencji lub markowy koktajlowy shaker.
  • Poproś lokal restauracyjny lub firmę cateringową w barze o stworzenie oryginalnego koktajlu na tę okazję i nadanie napoju nazwy związanej z after-party.
  • Zaprojektuj filtr Snapchat na after-party. Zachowaj prostotę, zgodnie z motywem przewodnim imprezy.

4. Sprzedaj swoje przyjęcie po imprezie

Marketing w różnych kanałach zwiększa Twoje szanse w zakresie odbioru po imprezie. Gdy sfinalizujesz swoje miejsce, czas, rozrywkę i ofertę gastronomiczną, Twoja kampania marketingowa powinna się rozpocząć. Spróbuj określić, co sprawia, że Twoje przyjęcie po imprezie jest wyjątkowe (czy jest to rozrywka, widok z dachu, czy też menu degustacyjne lokalnego szefa kuchni) i przeliteruj to odważną i atrakcyjną czcionką. Oto pomysły marketingowe do rozważenia:
Istotne elementy to żywe obrazy przestrzeni wydarzenia oraz informowanie o tym, jak łatwo można dotrzeć do miejsca konferencji głównej. Bądź konkretny, używając takich zwrotów jak „Pięciominutowy spacer”.

Nie musisz korzystać z każdej platformy, ale wybierz te, które są popularne wśród Twoich odbiorców docelowych. Facebook jest znany z atrakcyjności dla Baby #Boomers, a #Snapchat i #Instagram to platformy generacji Y i Z.
Daj rozpoznawalny #hashtag, dzięki czemu uczestnicy mogą zacząć dzielić się swoimi oczekiwaniami w czasie trwania imprezy.
#Geofencing. Jest to przydatne tylko w przypadku wielodniowych konferencji i festiwali, gdzie wielu uczestników zdecyduje się na uczestnictwo w Twoim After Party podczas imprezy. Dzięki geofencingowi Twoje promowane kampanie w mediach społecznościowych pojawią się tylko na urządzeniach mobilnych w obrębie wyznaczonego obszaru (tj. w centrum konferencyjnym).

5. Włączaj lokalny smak, gdy tylko jest to możliwe

Menu degustacyjne z gospodarstwa rolnego na stół, przygotowane przez lokalnego szefa kuchni, o którym mowa powyżej. Tak samo jak piwo z lokalnego browaru. Albo degustacja lokalnego wina i sera. Lokalni wykonawcy są również świetną opcją.

6. Poszukuj informacji zwrotnych od uczestników konferencji.

Wstrzymaj się z ankietami pokonferencyjnymi do czasu, aż wydarzenie lub konferencja naprawdę się skończą. Ludzie nadal cieszą się z tego wydarzenia i nie ocenią Twojej pracy przed wyjazdem.

W wielu przypadkach Twoi goście spontanicznie podzielą się tym, w jaki sposób cieszą się after-party – szczególnie ci, którzy mają pozytywne doświadczenia. Będziesz wiedział, że przyjęcie po konferencji idzie dobrze, kiedy rozmowy toczą się, a ludzie uśmiechają się do siebie. Miej oko na hashtag po imprezie jako kolejny dowód zaangażowania, zainteresowania i uznania.

Imprezy po konferencjach zajmują tyle samo czasu na planowanie, co wszelkie inne imprezy, ale te udane często mają wyjątkową radość życia i dają czasem więcej korzyści niż sama konferencja. Dlatego warto po konferencjach organizować after-party!

Sprawdź inne artykuły o hotelach i konferncjach:

  • Faq Hotel Konferencyjny w pytaniach i odpowiedziach F.A.Q Dlaczeczo powstała witryna hotelkonferencyjny.pl? Jakie korzyści przynosi mi ta witryna? Jak z niej...
  • Konferencje Gdańsk Gdańsk (kaszub. Gduńsk, niem. Danzig, łac. Gedanum, Dantiscum) – miasto na prawach powiatu w północnej Polsce w województwie pomorskim, położone...
  • Menu konferencyjne lub na szkolenie Menu konferencyjne, to obok merytoryki samego spotkania, najważniejszy punkt spotkania.
HotelKonferencyjne.pl to proste i intuicyjne narzędzie. Pomoże Wam w pracy, zaoszczędzi Wasz czas.

Co to jest after party?

Przyjęcie jest imprezą, która odbywa się dla przyjemności i rekreacji, często z tańcami, grami i napojami. Słowo "party" odnosi się zazwyczaj do wieczornej imprezy, która zaczyna się po południu, trwa do późnej nocy i często zawiera jedzenie i napoje. Impreza i after party to dwa wydarzenia, które często są ze sobą mylone. After party to druga impreza, która odbywa się po zakończeniu imprezy przewodniej. Często goście zostają na imprezie po jej zakończeniu, a następnie spotykają się towarzysko na after party. O właśnie w ten sposób 🙂 Impreza po imprezie...

Tags